Ziemniaki pieczone faszerowane, w mundurkach (ale to Ci─Ö ni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum All o OTS Strona G│ˇwna -> SKrypty Ots
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:43, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ziemniaki pieczone faszerowane, w mundurkach (ale to Ci─Ö ni

w sytuacji robienia paznokci sobie załóżmy co 3 tygodnie i jeszcze 2 osobom??
[link widoczny dla zalogowanych]
czy tylko podejrzewasz na podstawie op├│┼║nienia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do in vitro, to wiem, ┼╝e warto, gdy┼╝ m├│j kolega po kilku latach stara┼ä, dzi─Öki tej metodzie ma teraz ┼Ťliczna c├│reczk─Ö, czego i Wam (Tobie i Twojemu m─Ö┼╝owi) ┼╝ycz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] teraz chodz─Ö do vity ..m┼╝e starsi lekarze tam s─ů ale jakos powa┼╝niej do wszystkiego podchodz─ů
oni sie chyba naprawde lubia i sa prze┼Ťmieszni! mam podobnie w obu dloniach z tym ze nie boli tylko mrowieje czuje napiecie w nadgarstku i czsami az do lokcia dretwieja mi palce. pr├│buj─Ö sama. papatki Zobaczymy co b─Ödzie za miesi─ůc.... [link widoczny dla zalogowanych]
OLEJEK KOSZTUJE OK 6-8 Z┼ü(JA ZAWSZE KUPUJ─ś DU┼╗─ä BUTELK─ś 100 ML I STARCZA MI NA BARDZO D┼üUUGO) ... Zamiast przep┼éaca─ç za jedna buteleczk─Ö lakieru ,kt├│ry i tak za chwile odpry┼Ťnie , wol─Ö kupi─ç kilka buteleczek w r├│┼╝nych kolorkach a w niskiej cenie. -czy uwazam ze kwalifikuje sie do szkolen itd.. hej juz dzwonilam i sie na czwartek umowilam powodzenia. , nie potafie Bardzo go kocham i t─Ösknieeeee. to cos z wamy jest zlego bo inne narodowosci to unikaja Turkow ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

...ja wla┼Ťnie w ten spos├│b zacz─Ö┼éam \co┼Ť\ podejrzewa─ç powiedzia┼éam o tym ginowi i zaleci┼é badanie prolaktyny...teraz ju┼╝ mi nie leci \mleko\' ale nie sprawdzam tak intensywnie ..┼╝eby nie pobudzi─ç laktacji..
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawde to super!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

75B to nie jest jedyny s┼éuszny rozmiar. [link widoczny dla zalogowanych] ┼Ťmieje si─Ö gdy kto┼Ť
skoro Dancewicz nie wisz─ů, a ma ju┼╝ 37 lat i dziecko to Tobie te┼╝ nie musz─ů wisie─ç A takie gotowe ciasta francuskie, nadaja sie na cos takiego ? Rodziny nie mam bo wyjecha┼éam na drugi kraniec Polski za nim a on mi teraz p┼éaci. moja pani doktor powiedzia┼éa, ┼╝e to nie jest lek szkodliwy dla p┼éodu, ale ja oczywi┼Ťcie musia┼éam poszpera─ç w necie i wyczyta┼éam, ┼╝e raczej lekarze ka┼╝─ů odstawia─ç, bo przecie┼╝ w ci─ů┼╝y prolaktyna powinna by─ç wy┼╝sza ? Dziewczyny mam do was pytanie odnosnie wyprozniania podczas glodowki [link widoczny dla zalogowanych]
ja bior─Ö estazolam ale nie bardzo mi pomaga minelo juz sporo czasu ale dretwienie dalej sie utrzymuje ?? Ju┼╝ tyle ogranicze┼ä wprowadzi┼éam - zero cukru i pieczywa, du┼╝o warzyw, ostatni posi┼éek przed 18, stanowczo mniejsze porcje. Zapewne zawiera substancje drazni─ůce kt├│e powoduj─ů opuhcniecie ust, i odbijajacy swiatlo pigment. :/ tel. Zauwa┼╝y┼éam jedn─ů rzecz, ┼éatwiej jest mi nie je┼Ť─ç nic ni┼╝ je┼Ť─ç ma┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ze mn─ů by┼éa dziewczyna z opryszczk─ů na ustach i te┼╝ si─Ö ba┼éa, ┼╝e termin b─Ödzie mia┼éa przek┼éadany, jednak lekarz pozwoli┼é na jej przyj─Öcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja trafi┼éam na oddzia┼é w 38 tygodniu, por├│d zacz─ů┼é si─Ö sam, odesz┼éy mi wody. NIEEE.WYTRZYMAM Wklej─Ö Wam m├│j przepis
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani doktor mówi, że będzie bardzo ładnie. [link widoczny dla zalogowanych] Wszyscy , ktorzy maja ten sam problem, musicie poszukac lekarza, ktory taki zabieg Wam przeprowadzi, a bedziecie zadowoleni, tak bylo w moim przypadku i nie zaluje.
Najgorsze s─ů pierwsze dni, potem ju┼╝ z g├│rki. w. Moze sie nie przyja┼é czy cos takiego....musisz jakas masc sobie kupic Ale ile ty masz juz tego kolczyka??? pozdrawiam. u lala lalala lala lala [link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝o modelek i du┼╝o praktyki da┼éo mi mo┼╝liwo┼Ť─ç intensywnego treningu i potem ju┼╝ nie ba┼éam si─Ö ┼╝adnych klientek i wyzwan fryzjerskich no moze nie wszystkich...najwazniejsze, ze szkolenie naprawd─Ö pozwala si─Ö czego┼Ť nauczy─ç. Dobrze prawisz. Sam zabieg zupe┼énie bezbolesny, po zabiegu z─ůb wcale nie bola┼é i do dzi┼Ť nie boli - nie wzi─Ö┼éam ani jednej pigu┼éki przeciwb├│lowej. SmutaseKania, zaplacilam 500z┼é, widzialam juz blizne ze szwami, jest wprawdzie dluzsza od tej poprzedniej, ale na razie cieniutka na milimetr, tamta byla bardzo rozciagnieta, mam nadzieje, ze ta sie nie rozejdzie dam znac za jakis czas... Gdzie wyczytalas ze on mi czegokolwiek zabrania? Bo┼╝e ludzie cud├│w nie ma!!! Dotychczas my┼Ťla┼éam, ┼╝e te nazwy znacz─ů to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczesniej tego nie zauważyłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie kazdemu pomoze plywanie bo takie objawy daje zespol ciesni nadgarstka i tu bez skalpela sie nie obejdzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i jak to sie nazywa proszem...pozdro [link widoczny dla zalogowanych] ojciec tadeusz koniecznie , poza tym pawlak eeeeeeeeeee , wojciech g─ůsowski , ten idiota lekarz z muszk─ů z klanu , lucek z m jak mi┼éo┼Ť─ç , albo mo┼╝e lepiej simona , a do tego jeszcze maryjan przewodnicz─ůcy krzaklewski
Ja polecam Ci Top Gloss Gel z firmy SPN kosztuje ok 70zł ale jak dla mnie jest jednym z najlepszych nabłyszczaczy. Idziemy ulica, spotykamy ludzi, a moze wlasnie ta dziewczyna na przystanku tez cierpi na bulimie? PS. Więc jestem juz po wizycie w kiss paris przypadek mojej kolezanki rzez rok byli malzenstwem,edzieci nie bylo,rozwod z winy meza:zdrady,alkoholizm,znecanie sie fizyczne i psychiczne [link widoczny dla zalogowanych]
zaczynaj od nowa,od jutra,dasz rade,przemecz sie-warto-wiesz jak szybko waga spada-lato bliziutko ,nie chcesz byc szczuplejsza? czy w czasie miesiaczki mozna stosowac lewatywe? Przegl─ůdam si─Ö w lustrze a tu niespodzianka prosze odpowiedzcie niemoge zasnac przez lide i nie wiem czy moge to zazyc? Pozdrawiam Teraz go kochasz, a za 10 lat, jak ju┼╝ zabierze Ci wszystko- m┼éodo┼Ť─ç, ambicje, mo┼╝liwo┼Ť─ç macierzy┼ästwa??? Z regu┼éy ma i koloratka jest po prostu czym┼Ť w rodzaju bia┼éej linijki ze sztucznego tworzywa a la guma kt├│r─ů wprowadza si─Ö do zaszywki wi─Öc w samej koloratce ksi─ůdz nie m├│g┼éby wyst─ůpi─ç, chyba ┼╝e podtrzymywa┼éby j─ů sobie brod─ů Po pokoju Krzy┼Ť na przyk┼éad nigdy nie lata w koloratce i owa linijka wala si─Ö zawsze gdzie┼Ť po k─ůtach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:44, 05 Kwi 2014    Temat postu: o tu http://www.atlastravel.nazwa.pl/mariska/ sobie sprzwd┼

o własnie-1 kolor nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio słyszalam rożne opinie na ten temat. Obstawiam, że to lata '70 lub '80.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej wszystkim, tak dokładnie to nie wiem w którym tc moge byc, pytanko: [link widoczny dla zalogowanych] Polecam dodanie oferty za darmo do serwisu [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze aby Pani po swoej wypowiedzi powiedzialy w jakim sa wieku (no ok. A zapomnialam dodac ze ten blyszczyk ktory stosuje kosztuje ok. w usa.. nie ma nikogo... Pani Joanno Pani si─Ö lepiej ju┼╝ tak nie chwali, bo dobra wiza┼╝ystka nie musi sama siebie reklamowa─ç w internecie!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Potem pilniczkiem delikatnie oczysci─ç pazur i wsuna─ç za niego taka nitk─Ö skr─Öcona z waty. Jestem nastawiona na jako┼Ť─ç wykonywanej us┼éugi, a nie na ilo┼Ť─ç, st─ůd niewielka grupka dzieci i opieka w domu. na noc, 2 godz po ostatnim posilku... nie pozw├│lcie sobie wm├│wi─ç ┼╝e jeste┼Ťcie za m┼éode na takie choroby i je┼Ťli chcecie zna─ç prawd─Ö od razu id┼║cie do specjalisty bez skierowania - ja za wizyt─Ö wraz z USG i ze skierowaniem do szpitala zap┼éaci┼éam 100 z┼é. co robi─ç.??? Ja od razu posz┼éam do chirurga w szpitalu. Koniec z tym marazmem...trzeba bra─ç si─Ö do roboty i zruca─ç kiloski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

find_me moj tez dosc wysoki ponad 180 powiedz mi z ciekawosci pytam jak rozwiazaliscie np umiejscowienie szafek kuchennych ?
[link widoczny dla zalogowanych]
hehe ale czy to prawda to szczerze mowiac sama nie wiem.. Bra┼éam Gynalgin jak wcze┼Ťniej pisa┼éam, nic si─Ö nie dzia┼éo, ┼Ťcieka┼éo ze mnie tylko ca┼éymi dniami, no i ten zapach,mia┼éam wra┼╝enie ┼╝e si─Ö go nie pozb─Öd─Ö, poza tym ok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pytanko czy te cwiczonka sa tez dla kobiet czy raczej na tzn meski kaloryferek? [link widoczny dla zalogowanych] S┼éone s─ů zwi─ůzki sodu (dawniej stosowane).
Mega p┼éycizn─ů psychologiczn─ů tr─ůci przekonanie, ┼╝e je┼Ťli nie ma sexu, to wszystko jest cacy. Boze sk─ůd ja mam bra─ç si┼éy ┼╝eby to przetrwa─ç!!! nie mia┼éam md┼éo┼Ťci,ale zjad┼éam porz─ůdne ┼Ťniadanie i dopiero potem wzi─Ö┼éam L. Byle wytrzyma─ç do ko┼äca diety. pi─Öknie b┼éyszczy [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o miasto to Brescia. im wiecej wiem tym wydaje sie mniej wiem Paulineczko27 dzi─Ökuj─Ö za wskaz├│wki, ale niestety dekoloryzacj─Ö mam ju┼╝ za sob─ů(pierwszy etap bo schodzi┼éam z czarnego koloru). Te organizaje to: ´╗┐A ja proponuje dla tych dziewczyn co jeszcze nie bardzo wtajemniczone w tajniki makijazu fajny artykul na poczatek S─ů takie zasady, o kt├│rych niestety du┼╝o os├│b zapomina - nie ubiera si─Ö na czarno na ┼Ťluby, na bia┼éo na pogrzeby, nie chodzi si─Ö w d┼╝insach do teatru, ani w szortach i mini do ko┼Ťcio┼éa... Kr─Öc─ů si─Ö tak bardzo, ┼╝e powstaj─ů tak zwane \\\pier┼Ťcionki\\\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W kazdym razie - nie zaszkodzi , mo┼╝e warto spr├│bowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Osobom, ktore maj─ů takie objawy, a rtg kregos┼éupa jest w miare ok (cho─ç u mnie nie jest, ale to sprawy bardzo dawne) -WYBIERZCIE SIE DO REUMATOLOGA I DERMATOLOGA! Ka┼╝da z nas mog┼éa te┼╝ indywidualnie dopyta─ç o to jak si─Ö malowa─ç, jakich kosmetyk├│w u┼╝ywa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdecydowa┼éam sie na powi─Ökszanie ust poczta pantoflowa dowiedzia┼éam sie o pani dr Wandzie Koziarskiej z Warszawy podobno przyjmuje na Ochocie na Opaczewskiej ...czy kt├│ra┼Ť z was korzysta┼éa z jej us┼éug i mo┼╝e mi co┼Ť powiedzie─ç na temat aktualnego cennika itp...? [link widoczny dla zalogowanych] Przecie┼╝ 5 z┼é to niewielkie pieni─ůdze, nawet jak je strac─Ö to tego nie odczuj─Ö.
4 dni Informacja dot. Keira i Scarlett(zw┼éaszcza w nowym,reklamowanym filmie)wygl─ůdaj─ů ┼Ťwietnie.Ci─Ö┼╝ko jest spotka─ç tak subtelnie wygl─ůdaj─ůc─ů dziewczyne jak Keira.Tak samo ci─Ö┼╝ko jest spotka─ç tak─ů,naturalnie wygl─ůdaj─ůc─ů blondynke jak scarlett. i┼Ť─ç do rossmana i kupi─ç szampon koloryzuj─ůcy w odcieniu zbli┼╝onym do naturalnego ale w ch┼éodnej tonacji np. Przynajmniej tyle na poczatek. My┼Ťlisz , se to normalne? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Nalej wody do wanny, dolej jakiego┼Ť olejku eterycznego, kt├│ry pomo┼╝e ci si─Ö odpr─Ö┼╝y─ç i spr├│buj si─Ö wyciszy─ç. Og├│lnie czuj─Ö si─Ö w miar─Ö dobrze, ca┼éy czas brakuje mi jednak energii.. Wychodz─ůc z domu na d┼éu┼╝ej trzeba zaopatrzy─ç si─Ö w s┼éoik, lub termos nape┼éniony zup─ů by m├│c zajada─ç si─Ö ni─ů do woli. Ale zadnych innych zabieg├│w, ┼╝adnego odsysania, zadnych operacji. Witaj,olala,przedstawi─Ö Ci w skr├│cie m├│j pobyt w szpitalu.Pierwszego dnia od 7.30 w laboratorium pobrali mi krew na TSH ,MORFOLOGI─ś itd.,itp.,p├│┼║niej EKG i USG tchawicy.W po┼éudnie przyj─Öli mnie na oddzia┼é.Po 16.00 dosta┼éam 1 tabletk─Ö na uspokojenie,wieczorem drug─ů.Liczyli na to,┼╝e b─Öd─Ö spa┼éa i tak przygotuj─Ö si─Ö do operacji,ale nic z tego - zasn─Ö┼éam ok.1.00 Rano,minimalnym ┼éyczkiem wody popi┼éam moje lekarstwa.Po 7.00 dosta┼éam niebiesk─ů koszul─Ö i mia┼éam si─Ö przebra─ç (sz┼éam pod n├│┼╝ jako druga).Koszula d┼éuga,z d┼éugimi ,zako┼äczonymi mankietami r─Ökawami.Nikt si─Ö nie pyta┼é, co mam pod spodem )))Po 9.00 zawie┼║li mnie na sal─Ö,gdzie po ok. na stornieWWW.gehwol.pl iwww.miralex.pl znajdziecie adresy gabinet├│w kt├│re zajmuj─ů sie takimi przeypad┼éo┼Ťciami, jak kto┼Ť ma problem ze znale┼╝ieniem, piszcie, chetnie odpowiem, i b┼éagam nie majstrujcie same bo narobicie sobie wiecej szkody, jak po┼╝ytku, wiem ┼╝e to boli, ale id┼║cie lepiej do fachowca, bo jak was bol─ů z─ůbki, te┼╝ idziecie do dentysty, a nie d┼éubiecie sami Prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hehhe zeszłam z tarasu
[link widoczny dla zalogowanych]
myslisz ze to działa?
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam [link widoczny dla zalogowanych] Ale jak widac, gdzie sie nie obroce tam jakies niedogodnosci.
No to chyba wszystko napisa┼éam. Ja bym nie zap┼éaci┼éa i tyle. Po aquamidzie sa jakies skutki uboczne albo grudy (tak jak po tym restyline???) ggggg-z gory dzieki za odpowiedz-bo ty tu jestes ekspertem Chcesz zmarnowac kase to smialo. Bo ja zapowiedzia┼éam rodzinie, ┼╝e absolutnie maj─ů do mnie nie przyje┼╝d┼╝a─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Fanka m├│wisz, ┼╝e to d┼éugo jak na pierwszy raz? W inne dni kiedy chud┼éam, te┼╝ by┼éo wi─Öcej t┼éuszczu. -gynalgin (beznadzieja ;( normalnie jak sobie pomy┼Ťle to od razu i sie przypomina hehe to okropne sw─Ödzenie 6, 04 zl ale jest refundowany wiec zap┼éaci┼éam za niego jakies nieca┼ée 2 z┼é ( ZA DARMO BYM NIE WZIELA GDYBYM WIEDZIALA I lody - moja zguba. Te g┼éupie teksty na ulicach. czy musze isc do gina czy wystarczy ze znow zaczne brac gynalgin tylko ze tym razem cale opakowanie 10 tab? Czy to tylko dzi─Öki ─çwiczeniom na orbitreku?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: Co do twojej obawy co do lekarza ginekologa- to si─Ö go nie

Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
sjspln.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://giochi-gratis-puzzle-bobble.sjspln.inf o/ http://scuola-portoghese.sjspln.info/ http://booking-italia-orario-volo-aeroporto-f iumicino.sjspln.info/ 7bddbf019794022ee2c4ecc04af44273
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

znacie jakies stronki z sukieneczkami? [link widoczny dla zalogowanych] I tak bylo od poczatki islamu.
bezsensu. Nie mowiac o rodzinie w polsce ktora nie bedzie wiedziala jak cie szukac. Mia┼éam potworne problemy z depilacj─ů, bo w gr─Ö wchodzi┼éo albo codzienne golenie, kt├│re podra┼╝nia┼éo cholernie sk├│r─Ö, albo wosk, po kt├│rym wrasta┼éy mi w┼éoski. Kiedy ju┼╝ urodzisz w klinice czy gdzie┼Ť indziej to interesujesz si─Ö reszt─ů, tzn. czuj─Ö si─Ö upokorzona [link widoczny dla zalogowanych]
mam i┼Ť─ç na kolejne konsultacje za 100z┼é?? pieknych kobiet jest niewiele, wiekszosc to ladne lalulnie, reszta to poczwary podretuszowane. Po pewnym czasie jednak cos mi sie odwidzialo. dokladnie- Dirty Dancing moze byc tylko jeden! glodowka -czyl ity6lk owoda..... Szkolenie trwa─ç b─Ödzie 100 godzin (od 4-6 godzin dziennie opr├│cz niedziel) w tym egzamin teoretyczno-praktyczny.Po uko┼äczeniu za┼Ťwiadczenie i dyplom.Bli┼╝sze informacje pod numerem 606936884.Zapraszamy. Nigdy w ┼╝yciu nie zastanawia┼éam sie ile co ma w─Öglowodan├│w,ile bia┼éka,ile t┼éuszczy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ka┼╝dy organizm reaguje inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko sobie nie pomny┼Ťl , ┼╝e to twoja zas┼éuga AQBSOLUTNIE NIE to raczej pewna determinacja w d─ů┼╝eniu do celu a moim celem jest d─ů┼╝enie do doskona┼éo┼Ťci .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpo┼Ťredniego. [link widoczny dla zalogowanych] URO 0.2 E.U./dL
Przeczyta┼éam to forum i stwierdzia┼éam ┼╝e czas co┼Ť ze sob─ů zrobi─ç : Na ulicy Southwark Street. Kiedys bylam odwazna, pewna siebie, a teraz....trudno jest mi cokolwiek zrobic sama..serio.Okropne to. zalegalizowany dyplom, zaswiadczenie o tym, ze nie pracuje, wloska legitymacje. zaj**ista osoba polecam szczerze. [link widoczny dla zalogowanych]
po┼Ťladki 250-400 wzudzasz we mnie agresje i staj─Ö si─Ö zmaskulinizowana a na dodatek wyprana z uczu─ç przy takich pogladach jak twojw bo je┼Ťli tak, to nie op┼éaca sie wydawa─ç 25 z┼é, jesli juz sie wyda┼éo na ma┼Ť─ç 50 z┼é Ale skoro mo┼╝na zje┼Ť─ç normalnie i si─Ö chudnie to czemu nie spr├│bowa─ç. To na prawd─Ö dobry specjalista. Pogoda coraz ┼éadniejsza wiec my┼Ťle ze teraz powinno nam by─ç ┼éatwiej i przyjemniej Znalaz┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nied┼éugo pewnie do┼é─ůcz─Ö z drugim opakowaniem, tylko nie wiem czy tym razem nie zdecyduj─Ö si─Ö na M.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť m├│j ulubiony dzie┼ä... A w tym masz do┼Ťwiadczenie??Ch─Ötnie poczytam
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e jest to ta sama ci─ů┼╝a, a krwawienie wyst─ůpi┼éo mimo wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja kumpela nie mogla sie wyleczyc...w koncu gin zmienil jej tabl anty no i po klopocie bylo!!! [link widoczny dla zalogowanych] jak zwykle.
wiadomo. ja dzis sie dowiedzia┼éam o torbieli prawego jajnika, mia┼éam juz tam torbiel podczas ci─ůzy ale stwierdono,┼╝e si─Ö wch┼éon─Ö┼éa.teraz koszmar zacz─ů┼é sie od nowa.wiem,┼╝e czeka mnie ci─Ö┼╝ki okres. nigdy nie chorowa┼éam na nerki,a tu nagl takie dziwne k┼éucie... Mam Pytanie - bardzo wa┼╝ne! i po pewnym/czasem kr├│tszym,czasem d┼éuzszym zale┼╝y od tego OGRANICZENIA jedzenia/zo┼éadek nie ma tre┼Ťci i wa┼╝ycie 2-3 kilo mniej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Chocia┼╝ troch─Ö? co ci biskupi slepi? Tragedia. Ja pije herbatke slim figura od 5 tygodni. ja ma sterte prasowania - moja kolej zabieram sie szybko zeby miec luz i odpoczac ......tak mysle ze urodziny rowniez w domu zrobie tylko teraz to trzeba na dwa stoly ten dla maluchow i dla starych tesciowa jeszcze nigdy mi nie odmowila wiec mysle, ze sie zgodzi dzisiaj popilnowala mi dzieci a ja zrobilam spokojnie zakupy tzn z Oliwia bo chciala jechac ...... ale naprawde warto. Czuj─Ö si─Ö tutaj samotnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
Baci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i tyle .
[link widoczny dla zalogowanych]
---
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

taka szybka zwawa nie orginal PAT BONE [link widoczny dla zalogowanych] czysta g┼éupota za 6000 ty┼Ť!!
Pryskam na kolczyka sprayem anty bakteriowym 4 razy dziennie . Jack Scott - What in the world's come over you Do┼Ťwiadczone mamy powiedzcie mi jak to u was by┼éo ile z was urodzi┼éo sn a ile przez cc? Teraz tylko aby fasolka ros┼éa i ros┼éa i ┼╝eby nic si─Ö nie sta┼éo. no i z tego wszystkiego juz 3 dzien wrzucma w siebie co popadnie-wiem ze mi to posluzy ale...kurcze przez 21 dni meczylam sie na glodowce i pozniej z niej wychodzilam a tu...gowno!za przeproszeniem. [link widoczny dla zalogowanych]
3.Partner powinien dostac leki tylko w przypadku gdy choroba u partnerki jest przelekla A co za r├│┼╝nica???? to lada moment!!! zapraszam na nowy blog - bi┼╝uteria do wygrania w konkursie! A co tu tak cicho? Troszku si─Ö jej nazbiera┼éo Ale ┼éadnie wygl─ůda wg. Je┼Ťli tak to czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů na kontakt, moje gg 1679951, e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:43, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja mam 176 cm z tego moje nogi maja 104 cm wiec sa dlugie, s

ale nie ma co sie oszukiwac, takiego efektu jak angelina jolie i inne gwiazdy sie nie osiagnie jesli ktos ma waskie usta, to troche logiczne, chyba ze zalezy komus na efekcie pameli....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ strasznie si─Ö boj─Ö paj─ůk├│w...oboj─Ötne czy ma┼éych czy du┼╝ych ... A pijak taki jednego dnia la┼é ┼╝on─Ö, a drugiego szed┼é do spowiedzi i dla ko┼Ťcio┼éa by┼éo ju┼╝ wszystko w porz─ůdku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pierwsza i tylko pierwsza...absolutnie [link widoczny dla zalogowanych] Sk─ůd mam w┼║i─ů─ç si┼é ┼╝eby wkoncu sie od niego uwolnic , nie chce czekac na niego bo w g┼éebi serca wiem ze bez niego bedzie mi lepiej ale jak to zrobi─ç !!!
Czy macie pomys┼é co z tym zrobi─ç. Dzwoni┼éam do kilku i ceny wsz─Ödzie by┼éy zbli┼╝one. Zaro┼Ťnieta juz jak ma┼épa (strajk po stracie pani Dominiki) zdecydowa┼éam si─Ö. dzieki to jest ten kawalek Mia┼éam problem z kolanem po nartach, potem ─çwiczy┼éam callanetics i te┼╝ ci─ůgle ┼éapa┼éam jakie┼Ť kontuzje, a teraz stwierdzi┼éam ┼╝e jednak wracam do orbitreka. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest ┼Ťwietna!,polecam j─ů ka┼╝demu. Czekam na Twoje s┼éowa i wra┼╝enia , kiedy zako┼äczysz w─Ödrowanie jestem dzis po 9 dniu szostki weidera W┼Ťr├│d miliard├│w diet o kt├│rych czytamy-s┼éyszymy-stosujemy wi─Ökszo┼Ť─ç ┼║le wp┼éywa na organizm. Kilka lat pozniej mia┼éam operacje wyciecia przykurczu, pozby┼éam sie go ale blizna w dalszym ciagu zosta┼éa, choc co prawda wycieli mi jej kawa┼éek. Pozdrowienia dla wszystkich Ilizarowicz├│w iwonka, iwi - zdjecia wys┼éane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fryzjerka Sonia w Piekarach 32 767 42 45 Studio Urody Q10 ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
zd─ů┼╝─ů w czerwcu bo aj mam ┼Ťlub i chcia┼éabym si─Ö uczesa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewatywa nie tylko czy┼Ťci ale jest tak┼╝e metod─ů leczenia! [link widoczny dla zalogowanych] OVIDIUS
Salon obskurny ale nie nalezy sie zniechecac hej czy jest tu ktos kto skonczyl studium fryzjerskie w lublinie?badz nadal tam sie uczy? Impreza - tak jak zreszt─ů si─Ö spodziewa┼éam, nie za bardzo sie klei┼éa. Je┼╝eli sprzedaje si─Ö w nim tylko to, czego pozb─Öd─ů si─Ö inni ludzie, to jest to bardzo ryzykowne? - nie ma zapachu [link widoczny dla zalogowanych]
Mam prawie 20 lat bez rozczulania sie,od jutra od nowa,no buzki,papa Czy to mozliwe, ze ciaza jednak??? nie ma tlenu...szok! tak sobie czytam ten watek i tyle pochwal na salonQ10 ze az sie wierzyc nie chce.sama wybralabym sie tam ale ktos tu wspomnial ze same sobie robia reklame,czy jest tu moze ktos kto nie byl zadowolony z tego salonu? Oj ludziska , każde niepotrzebne dodatki do naszego wygladu nam przeszkadzaja, czy duże czy małe. Za najbardziej bezpieczna lewatywe uwaza sie izotoniczny roztwor soli poniewaz wyplukane zostaja same jelita i nie ma wymiany plynow poprzez scianki jelit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czynnik ten jest produktem bezpo┼Ťredniego kontaktu enzymu 5-alfa reduktazy, znajduj─ůcego si─Ö na sk├│rze g┼éowy, z testosteronem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam ,trzymajcie si─Ö!! nie probowalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te imi─Ö mi bardzo si─Ö podoba...nie wiem czemu kto┼Ť ma w─ůtpliwo┼Ťci do tego imienia:/ mam nawet bratanice o takim imieniu i podoba mi si─Ö tak┼╝e zdrobnienie Nikolka [link widoczny dla zalogowanych] Teraz le┼╝e z gipsem na nodze a w czwartek dalej ilizarow:/
Dzwoniłam do kilku i ceny wszędzie były zbliżone. bardzo ich lubię ! Witaj Eurydyke i namawiam do lewatyw bo jest to przyjemna rzecz i poznaje sie swoj organizm Piekna to zbyt wiele powiedziane o wielu dzisiejszych aktorkach, ale ze sa tam i PRAWDZIWIE piekne, to nie ulega watpliwosci i makijaz nie ma nic do tego, bo rysy twarzy sa wazniejsze, a ich nie zamalujesz. [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawy temat, lubi─Ö o tym czytac, lubi─Ö te┼╝ pogada─ç o tym, podpowiada─ç, wymieni─ç si─Ö do┼Ťwiadczeniami Za 2dni dosta┼éam je do r─ůk mo┼╝e nie chodzi┼éo mi konkretnie o takie ale kolorek by┼é fajny kupi┼éam je troche poprzerabia┼éam i do w┼éos├│w naturalnych przyczepi┼éam ma┼éymi czarnymi gumeczkami takze wogole nie widac ze s─ů doczepiane.Efekt jest ┼Ťwietny!!Ja jestem w 100% zadowolona znajome juz 2 zrobi┼éy sobie tak samo takze gor─ůco dziewczyny polecam!!S─ů to w┼éosy synteyczne nie naturalne dlatego s─ů tansze! Dentysta powiedzia┼é, ┼╝e mog─Ö je┼Ť─ç od razu. widocznie nie masz tak silnej infekcji by przyjmowa─ç lek codziennie. ... 3. Ja jestem po technikum odzie┼╝owym a zosta┼éam fryzjerk─ů po kursie ale ten m├│j kurs nic nie da┼é nie ma to jak trafi─ç do salonu fryzjerskiego tak by┼éo w moim przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.

pozdrawiam Wszystkich !
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze bardzo o pomoc w wyborze odpowiedniegu kursu. No i byłam u p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Calkiem ladnie wyglada,wlosy znowu odrosly...figura znowu idealna... [link widoczny dla zalogowanych] chyba dupsko jak szafa pi─Öciodrzwiowa
Bo nie wiem ile ich trzeba robic w czasie glodowki. Mimo wszystkich plan├│w,ruch├│w jakie robi─Ö w tym kierunku stale si─Ö zastanawiam czy b─Öd─Ö potrafi┼éa si─Ö odnale┼║─ç w innym kraju na sta┼ée...Dlatego te┼╝ czytaj─ůc Wasze wypowiedzi..naprawd─Ö jestem pe┼éna podziwu Taka decyzja...bez zaplecza zw┼éaszcza bez bliskiej rodziny tam albo ju┼╝ jaki┼Ť znajomych musia┼éa du┼╝o kosztowa─ç ...cho─ç rozumiem oczywi┼Ťcie wiele zrobi┼éo ten krok po to ,by w┼éa┼Ťnie tam za┼éo┼╝y─ç t─ů rodzin─Ö V. Po miesiacu jest luz... zapomnia┼éam si─Ö zalogowa─ç Tylko, zeby zrobic dekoloryzajce, musisz miec w┼éosy w dobrej kondycji, bo ten zabieg obciaza w┼éosy, ale jak s─ů zdrowe, to dobrze, to znios─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
podnosz─Ö wszak dalej tej pani potrzebuj─Ö Teraz to sama nie wiem co zrobic, nie chc─Ö wyrzuca─ç kasy w b┼éoto. Tak jak planowa┼éam zacz─Ö┼éam przygotwanie do g┼éod├│wki, czy w tym czasie mo┼╝na pi─ç herbat─Ö ROOIBOS.Wiem, ┼╝e nie zawiera ona kofeiny i specjali┼Ťci od medycyny chio┼äskiej zalecaj─ů jej picie. Dziewczyna, kt├│ra nosi imi─Ö Nikola, niekoniecznie pochodzi z jakiej┼Ť patologicznej rodziny. Natomiast szybcy pewnie nauczyli si─Ö tego w toalecie pocieraj─ůc ┼╝o┼é─ůd┼║ powodowali ejakulacj─Ö (trudno nazwa─ç to orgazmem, to raczej czynno┼Ť─ç fizjologiczna). Kiedys przez przypadek wyl─ůdowa┼éam w Opolu u Berendowicza na pokazie. -Forevermore (przygn─Öbiaj─ůce, ale panny Ci─Ö za to pokochaj─ů)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:34, 06 Kwi 2014    Temat postu: naprawd─Ö rok trzeba czeka─ç na termin operacji?!

Witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzicie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

salt and pepper- push it real good [link widoczny dla zalogowanych] Aha dodam jeszcze ze cwicze codziennie.
Ja te┼╝ mam guza tarczycy. dzi─Ökuj─Ö Paula007 Super Sprawa !! Pozdrawiam Kochana jeste┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze bedzie dobrze. Trzymajcie si─Ö Wi─Öc na razie nie b─Ödzie, wymra┼╝a─ç ani wypala─ç. 5.Jakie kwiaty pasuj─ů do Kini? Boli bardzo po zabiegu jak sie cz┼éowiek ybudza ta ranka? jak macie jakies pytania zapraszam odpowiem pozdrawiam i zycze powodzenia chyba ze facet jest totalnie podniecony to szybciutko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak zrobic akrylowe paznokcie żeby nie były matowe i się blyszczały??
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co czytałam. Chcialabym wytrzymac 3 tygodnie ale zobczymy jak to wyjdzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak chcesz porozmawia─ç z tylko z kilkoma osobami to sobie gadaj na prywatnym czacie, a tu ka┼╝dy mo┼╝e wej┼Ť─ç i powiedzie─ç co my┼Ťli i ty mi tego nie zabronisz. [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkim ┼╝ycz─Ö wi─Öc z─ůbkowania bezbolesnego, o ile takie jest mo┼╝liwe..
hmmm. Na pewno b─Ödzie wszystko OK, tym bardziej, ┼╝e dosta┼éa┼Ť antybiotyk. Na poczatku ladnie, pieknie, czule slowka, usmiechy /na mnie ich ``uroda`` wogole nie dziala/, a jak ma przyjsc do konkretow to bedzie nalegal, abys przeszla na islam /tak bylo z moja kolezanka, w ostatniej chwili zostawila go, dzis sama mowi, ze nie byloby dobrze i zauwaza w nim wiecej wad, ktorych aktualny chlopak nie posiada/, na wszystko potrzeba czasu. Alex czemu nie? Po prostu gdy wk┼éadam naoliwiony palec (rurk─Ö od wlewnika te┼╝ smaruj─Ö), to wyczuwam od razu palcem NA ZEWN─äTRZ co┼Ť mi─Ökkiego, jakbym jakiej┼Ť g─ůbki dotyka┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
mierzona w ustach to 36,8-37,1, no i zaslablo mi sie w sklepie... ale co┼Ť jako┼Ť: nie tylko moherowy I tak kilka razy, az do wysuszenia w┼éos├│w, ale nie przesuszenia. (znowu do ┼é─ůczenia total commanderem) Thanks you! M┼éodziutki wikariusz nie kaza┼é popada─ç w przesad─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale według mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziekuje wam jak cos jeszcze ktos wymysli najlepiej z uzasadnieiem to prosze o wypowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale co tam, grunt to się nie przejmować Niedawno spotkałam kol.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam z całego serca Starflower (tutaj macie link do strony :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dla nich to sport, zabawa... [link widoczny dla zalogowanych] Piszcie, je┼Ťli macie pytania lub w┼éasne refleksje.
Kto rozporzadza fakturami? No i widzimy je w TV czy na retuszowanych zdjeciach, gdzie ich wizerunek jest podrasowany. orungal, diflucan) i czasem kremy do smarowania miejscowego (np. 1. a ja nie wiem co robic, bo CHYBA zalezy mi na nim ..ale cholernie sie boje ... [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz le┼╝e z gipsem na nodze a w czwartek dalej ilizarow:/ P┼éywam o 6 rano, przed prac─ů bo p├│┼║niej nie mam czasu. Nigdy nei zapomne tego wyda┼╝enie z tym ┼╝e lekarz powiedzia┼é ┼╝e b─Öd─ů nawroty i b─Ödzie bardzo trudno utrzyma─ç nast─Öpn─ů ci─ů┼╝─Ö ;((((( S─ů ostrzy w s...i natarczywi, czasami ma┼éo delikatni.... Narazie chcialabym znalezc jakakolwiek: ps gynalgin dosta┼éam na jakie┼Ť zaka┼╝enie, a gynazol bra┼éam na grzyba nie by┼éam przez weekend z wami bo ciagle co┼Ť sie dzia┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odżywkę, która pasuje do moich włosów i fajne mleczko do demakijażu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e podprasowa─ç sztywn─ů fizelin─ů?? [link widoczny dla zalogowanych] ostatnio w pracy jaka┼Ť g┼éupia baba do mnie :
Chcia┼éabym powiedzie─ç wszystkim mamom, ┼╝e mimo tak trudnego startu m├│j synek rozwija sie prawid┼éowo. Jak ja kocham to ┼éa┼╝enie po biurach Ale w sierpniu jeszcze jedzie na koloni─Ö w Bieszczady i maj─ů fakultatywn─ů wycieczk─Ö do Bardejowa do aquaparku, wi─Öc jest potrzeba odg├│rna ja siedze w pracy, o 13 mam przerwe Poszlysmy z kuzynka do restauracji gdzies w pewnym momencie kiedy zajadalam sie pysznym nalesnikiem bole zaczely sie nasilac. A co do zastoju .. [link widoczny dla zalogowanych]
Na pocz─ůtku mia┼éam pewne obawy, bo nie potrafi─Ö p┼éywa─ç i by┼éam sceptycznie nastawiona do tego typu formy aktywno┼Ťci, ale teraz mog─Ö potwierdzi─ç, ┼╝e to rewelacyjne rozwi─ůzanie dla os├│b chc─ůcych poprawi─ç nie tylko kondycj─Ö, ale r├│wnie┼╝ i sylwetk─Ö - woda wszystko wyci─ůgnie hehe. nie martw sie, ju┼╝ z g├│rki jest, teraz okazanie akt, ewentualne uwagi stron, uwagi Obro┼äcy W─Öz┼éa i wyrokowanie....ale to pewne etapy. sama nie wiem czy tylko w niemczech... ┼╗wirki i Wigury. Moj─ů ┼Ťliczn─ů Zosi─Ö! Czego i Tobie ┼╝ycz─Ö z ca┼éego serca. Nie stresuj si─Ö, nie przejmuj zawczasu zanadto, zobaczysz, jak si─Ö sprawy u┼éo┼╝─ů we w┼éa┼Ťciwym czasie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum All o OTS Strona G│ˇwna -> SKrypty Ots Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin